Friday, November 02, 2007

Drain

Finalmente saiu o meu pin-up para o Drain, a tour de force vampírica do grande CB Cebulski.
Levou algum tempo a sair para as bancas, mas hoje (finalmente) arranjei a minha cópia.
Este pin-up é o meu primeiro trabalho publicado num comic americano.

Também podem ver o pin-up do meu colega Nuno Alves no mesmo número.

Vão comprar (o meu pin-up aparece no #5, mas o resto da série também é fixe) e deixem um comentário aqui ou no fórum da Image.


Finally, my pin-up for the Drain comic, CB Cebulski's vampire tour de force is on the stands. Took a bit to come out, but I finally got a copy today.
This is my first work published in an american comic.

My buddy Nuno Alves' pin-up is also there, check it out.

Go buy it (my pin-up's on #5, and the rest of the series, it's cool) and leave a comment on the Image forum.


2 comments:

IamOSI said...

very cool pinup. nicely done.

2depaus said...

Thanks a bunch, Erwin.

Those "tricks and treats" you have on your blog are awesome.

Cheers